56 sollicitaties gerealiseerd voor een Technisch Inkoper
Klant:
Béta Recruitment
Oplossing:
Wervingscampagne
Kanalen
Werven zonder jobboards
Technische professionals en uitdagende projecten en vacatures. Deze twee werelden verenigt Bèta Recruitment met elkaar. Met hun jarenlange ervaring spreken zij de taal van techniek en vormen zij de schakel tussen het werk en de professionals. Zij waren gewend om technici te werven via de traditionele jobboards en het was aan ons de taak om daar verandering in te brengen!
Opdracht
Met een doelgroep die zich nagenoeg latent-werkzoekend oriënteert heeft Bèta Recruitment onze expertise ingeschakeld. Het doel was om meer sollicitaties te realiseren voor de vacature Technisch Inkoper. Met 9,9 miljoen gebruikers op Facebook hebben wij er voor gekozen om op dit platform een wervingscampagne te starten.
Oplossing
Om een goed beeld te krijgen wat een Technisch Inkoper motiveert om te solliciteren hebben wij de doelgroep uitvoerig in beeld gebracht.
Door in te zoomen op de wensen, voorkeuren en gedrag van de doelgroep hebben wij de basis gelegd voor een onderscheidende content-strategie.
Via een wervingscampagne op Facebook met een geoptimaliseerde sollicitatie-funnel, creatieve content en gerichte targeting hebben wij de doelgroep op een succesvolle wijze laten converteren. Zo hebben wij in een kort tijdsbestek 56 sollicitaties gerealiseerd voor een Technisch Inkoper.
Resultaat
Contact opnemen
Benieuwd naar wat UpRecruit voor jou kan betekenen?